Software service en support
Ook na de oplevering van je nieuwe bedrijfssoftware sta je er niet alleen voor. Jouw projectmanager staat altijd klaar om eventuele problemen voor je op te lossen. Voor vragen en problemen is Capica zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar.
Bij de start van een project spreken we een Service Level Agreement (SLA). Hierin specificeren we de escalatieniveaus en de termijnen waarbinnen we problemen voor je oplossen. Met heldere afspraken weet iedereen waar hij aan toe is.
Hosting en veiligheid
Er zijn verschillende veiligheidsgradaties mogelijk bij het beveiligen van je bedrijfssoftware. Wij adviseren welk beveiligingsniveau nodig is.
Hoe ga je om met nieuwe en oude medewerkers? Mogen medewerkers ook thuis inloggen? Hoe streng ga je om met inlogcodes? Er zijn verschillende veiligheidsgradaties mogelijk, zoals:
- Niet inloggen buiten jullie IP-adres
- Tweestapsverificatie: je krijgt een SMS of e-mail na het inloggen
- Wachtwoord vervalt na 60 dagen
- Na het meermaals invoeren van een verkeerd wachtwoord blokkeert je account voor 10 minuten
- Een oud-medewerker wordt automatisch gedeactiveerd
Je bedrijfssoftware kun je zelf hosten, 'on premise', of je zet het in onze cloud. Wij werken met ISO-gecertificeerde partijen en onze servers staan in Nederland. Regelmatig wordt een back-up van je bedrijfsgegevens gemaakt.
Veilig ontwikkelen
Bij het bouwen van de software werken wij met gescheiden rollen en een OTAP-straat: Ontwikkelomgeving, Testomgeving, Acceptatieomgeving en Productieomgeving. Wij starten met het bouwen van bedrijfssoftware in een ontwikkelomgeving en zetten het product steeds een niveau hoger, totdat het klaar is. Verder werken we altijd met fictieve content. Zo voorkomen we dat we je bedrijfsgegevens ongewild aanpassen.
Onze programmatuur wordt om de zoveel tijd uitgetest door ethische hackers. Op deze manier kunnen wij de veiligheid van je bedrijfsinformatie waarborgen.